Často kladené otázky

Na tejto stránke sa nachádzajú často kladené otázky rozdelené v kategóriách.
Pri kliknutí na otázku ju môžete rozbaliť, alebo zbaliť.

OTÁZKY OHĽADOM ESHOPU A OBJEDNÁVOK

Posielate tovar aj na dobierku?

Žiaľ neposielame tovar na dobierku. V minulosti sme posielali, ale stávalo sa nám, že si niektorí zákazníci zásielku neprevzali a balík nám prišiel späť. Pretože kuriérska spoločnosť nám započíta i za cestu balíka späť, škoda len za dopravu každej jednej vrátenej zásielky je cca 10 €. Potom náklady na výrobu, strávené hodiny pri výrobe a ostával nám hotový tovar s trvalou potlačou, ktorý je na ďaľšie spracovanie alebo predaj nepoužiteľný. Preto jediný spôsob platby od roku 2011 je platba prevodom (vopred na náš účet).
Platbu samozrejme môžete poslať na náš účet rôznymi spôsobmi ako cez Internet Banking tak aj na pošte, poštovou poukážkou typu H.

Urobila som objednávku, ale neprišla mi žiadna SMS-ka o vytvorení objednávky ani email.

Často sa nám stáva, že zákazník zadá priateľovu/priateľkinu adresu pre doručenie spolu s tel. číslom, email uvedie na seba a podobne. Vždy sú doručované SMS správy o prijatí a odoslaní objednávky len na tel. číslo uvedné v objednávke. Takisto aj približný náhľad vzorky na schválenie a ostatné emailové správy sú pri každej zmene statusu odosielané len na jednu emailovú adresu uvedenú v objednávke. Často potom vznikajú rôzne nedorozumenia, platby za jednu objednávku príjmame 2x a podobne. Ak máte emailovú adresu na free mailingových serveroch ako: zoznam.sk a centrum.sk, správy s prílohou končia často v SPAM priečinku, poprípade nemusia byť doručené vôbec. Pokial Vám do 24 hodín, nie je doručená správa o prijatí objednávky, kontaktujte nás prosím na t.č.:+421 905 260 513.

Potrebujem výrobky veľmi súrne do konca týždňa, viete mi ich vyrobiť?

V takomto prípade nás prosím kontaktujte čo najskôr telefonicky na t.č.: 0905 260 513. Možno máme konkrétny druh výrobku na sklade v surovom alebo oglazovanom stave, každopádne i v takomto prípade výroba trvá minimálne 5-6 pracovných dní, nie skôr. Pripravená na odoslanie vie byť na šiesty až siedmy deň, to znamená, že doručená u Vás bude siedmy až ôsmy deň. Odoslanie zásielky musí vychádzať maximálne na stredu toho týždňa, ak odoslanie vychádza na štvrtok, v takom prípade Vám objednávku žiaľ nestihneme vyrobiť.

Aká je cena za dopravu?

Hotové objednávky odosielame kuriérom DPD za 4,85€.
Dodanie trvá maximálne do 2 prac. dni odo dňa odoslania.
Pri objednávke nad 75€ DOPRAVA ZADARMO

Viete vyrobiť na objednávku aj 1 kus?

Ku každej prijatej objednávke pristupujeme individuálne a je pre nás neekonomické výroba jedného kusu z dôvodu vysokých vstupných nákladov ako špeciálnych prenosových papierov na potlač, lakovania až po samotný výpal trvalej potlače. Minimálne množstvo z jedneho druhu je 10 kusov pre zvončeky a veľké magnetky a minimálne 15 kusov môžete objednať malé magnetky.

Ako robíte potlač? Nezíde po čase dole?

Potlač je trvalá, zatavená pod sklovinou glazúry. Najskôr sa potlač (vysokovýpalové keramické farby) tlačí na špeciálny, voskovaný, prenosový papier formátu A2, ktorý sa nalakuje špeciálnym prenosovým lakom. Po zaschnutí sa dekor alebo text vystrihne a vodnou cestou nanesie na hotový (už oglazovaný výrobok). Po nanesení a dôkladnom vysušení sa vypaľuje 8 hodín v keramickej peci nad teplotu 960°C, čím sa zataví pod sklovinu glazúry. Po výpale potlač nejde nijak poškodiť ani zošrkiabať (dokonca nikdy nezoslábne ani v umývačke riadu a ani keď je umiestnená dlhodobo v exteriéri na slnku). S pomocou profesionálnej technológie dodržujeme správne technické postupy vo výrobe, pri ktorých nám sľubujú naši dodávatelia vypaľovacej potlače doživotnú záruku.

Posielate tovar aj do zahraničia?

Žiaľ tovar do zahraničia neposielame. Vieme dopravu sprostredkovať, ale do viacerých krajín sa krehký tovar nedá poistiť a cena za dopravu býva často drahšia ako cena celkovej objednávky.

Chcela by som si objednať výrobky s farbou inej stuhy ako máte uvedené v eshope, je to možné?

V takomto prípade si môžete dať tovar do košíka s akoukoľvek farbou stuhy, len nám nezabudnite napísať do poznámky *komentár k objednávke* o akú farbu máte záujem.

Ako vyzerajú Vaše výrobky zo spodu? Dá sa na kališok potlačiť zo spodu nejaký nápis?

Pri našom výrobnom postupe sú zo spodu výrobky režné (bez glazúry). Glazúra sa zo spodu výrobku utiera po namáčaní za surova z toho dôvodu, aby sa pri druhom výpale glazúra neprilepila o prekladové dosky v peci. Preto nie je možná potlač na spodnú časť výrobku.